lördag 16 februari 2008

Lördag

Snabb vecka nu.. Mycket jobb iofs.
Fullbokad helg också. Lunch hos pappa idag, sen kalas för Tindras pappa.. massa gott fika :)
Sen ringde pappa och sa att han fick tag i biljetter till Mora Träsk ändå, så Tindra fick se dem med han :) Så kom hon hem, fick syn på en dvd och pekade. Förklarade att det var samma, en film med dem alltså. "Ja, den vill jag se nu!"
Skönt att ha en lättroad unge ibland.
Måste städa lite mer här nu. Mamma och lillsyrran kommer imorn, innan vi ska på dop, Tindra och jag. Och direkt efter dopet har jag planer med "familjen". Ska göra något tillsammans alla tre, Tindra, Thony och jag. Vad skriver jag inte här utifall att han skulle få för sig att läsa... av någon oförklarlig anledning.

Haha, nu kom Tindra in och konstaterade att det ÄR Mora Träsk på dvd'n. Gullunge :)

Inga kommentarer: