tisdag 26 februari 2008

Bokrea

En hel förmiddag med böcker blev det för oss. Endast ett ställe vi inte besökte och böcker för 600:- hittade vi minsann.
Och en karta magneter med Spiderman till Tindra :) Onödigt tyckte jag egentligen men uppskattar ändå hennes val, då hon valde bort prinsessor. Så hon fick dem ändå.
Blev en del böcker med, jag är nöjd. Två egyptiska, en om hieroglyfer och en om pyramider. Några romaner, av lite olika slag. Hits 80-tal :P och en bunt barnböcker. Samt min första Harry Potter, jag som sagt att jag ska ha alla... Jag börjar bakifrån, nu har jag den sista.

Tenta igår, tror jag klarade den åtminstone. Hade hoppats på VG, men det betvivlar jag. Frågorna var inte alls som jag hade trott, och väldigt styrda av litteraturen! Var minst 1 som jag inte förstod riktigt heller, något konstigt begrepp som jag då inte ens minns nu. Men de jag var osäker på drog jag till med något ändå, så något poäng hoppas jag det ska ge :)

Fint väder är det också. Hade tänkt gå ut med unge och hund, men vi väntar fortfarande på att någon ska komma och läsa av vår vattenmätare. Så utgången blir nog inte av. Ska jobba senare, så vi lär inte hinna.

Hittade ett par riktigt fräcka byxor till Tindra igår, rosa och skrikiga... Massa grejs på dem. Ska nog fixa en bild och lägga upp imorn, så ni får se :)

Inga kommentarer: