fredag 20 mars 2009

Fredag

Sitter mest bara och degar just nu. Väntar på att Elegy ska packas upp, för att sedan brännas. Sen vill jag iväääg. Ska på stan och fixa bankärenden åt syster, om det nu går.. får väl hoppas det. Tänkte passa på att fixa med T's pengar i samma veva, gillar inte att ha dem liggandes på mitt konto (även fast jag vet exakt hur mkt av pengarna som är hennes).

Tänkte även slänga ner lite kuponger i väskan som jag tänkt handla upp, ja kupongerna då, inte väskan förstås :P Ny mascara kanske, gillar inte den jag har nu... Ny ansiktscreme behöver jag också. Utöver det återstår att se vad det blir för något, har fått rätt många bonus-kuponger på diverse ställen :)

Tänkte vidare och köpa en ny diskborste om jag hinner. En sån dyr, magisk sak. 60:- kostar den och den förra höll i inte mindre än 4-5 år !! (Diskad då ett antal gånger såklart, och som sagt helt maaaagisk. Tar inte åt sig kladdigt äckel och blir inte böjd.. osv..)

Sen om jag hinner efter allt det där tänkte jag överraska J med att göra det lite fint och mysigt hos honom.
Jag borde kanske egentligen lägga energin på den här röran runtomkring mig (hemma), men det kräver såå mycket mer energi. Och så behövs det nog en liten Berta i öronen om jag ska lyckas fixa det! ;)

Ikväll blir det iaf ovanstående film med diverse gott till! :D (Får se vad det är för gott som ropar åt mig på affären efter jobbet.)

1 kommentar:

Fejdan sa...

Fast det var vääääldigt gnälligt. Och vi fick stanna på ALLA lekplatser. Puh. :D