tisdag 3 mars 2009

Ikea igår

Är nog fortfarande lite sliten sen igår. Det är inte bara roligt att gå på Ikea, det är gode jobbigt också. Sen fick jag köra hela vägen hem också, eftersom J inte rymdes mellan ratten och alla bord och hyllor som var bakom förarsätet :P

Kvittot slutade på 3395:- -totalt, inklusive lite beställningar jag fick upp :)
Har inte hunnit packa upp allt än, kassarna står i hallen och väntar. Ska bli kul att komma hem sen och fräscha upp sovrummet (sängen) lite. Nytt täcke, sängkläder, madrassöverdrag, kudde...
Och minst lika kul att få slänga den där skitiga duken i vardagsrummet i tvätten och ställa dit mitt nya bord!

Vid kassorna hittade J världens mysigaste gosedjurshund som jag var tvungen att köpa till T. Jag hade ju faktiskt bara handlat grejer till mig själv, så den fick åka med. Sen hittade jag en Winx-boll åt henne på Candy Store. (Och jag köpte faktiskt inget annat där än den och en dricka till mig själv!)

Sitter hos J än. Ska försöka plugga lite. Svårt att få något gjort hemma där det finns så mycket annat... Så jag sitter här en stund istället :)

Inga kommentarer: