måndag 23 mars 2009

"Underbart"

...eller inte. Skärmen på min nya mobil dog bara sådär idag. Just som jag kom till jobbet också. Så det var bara bita ihop, svara och höra vem som ringde. Och hoppas att man slog rätt nr själv...
Tur då att jag hade min billiga skräpmobil också hemma, som reserv. Blir att lämna in den nya imorgon.

Nu är jag sådär handlingsförlamad som jag blir ibland när jag har tusen saker att göra. Jag vet inte var jag ska börja. Och så blir det bara att jag skiter i allt istället. Det är lite drygt. För nu sitter jag här en timme senare och har inte gjort annat än att jag fått i mig lite "mat" (havregrynsgröt och en macka) och beklagat mig lite. Plugga, städa, tvätta... I omvänd ordning. Eller. Får se hur långt jag hinner. J ska komma och förklara diagram för mig sen iaf. Så någonting blir gjort ändå! :D

Inga kommentarer: