fredag 13 mars 2009

Mer oflyt....

Videoföreläsningarna fungerar fortfarande inte. Eller inte på min dator i alla fall. Vet inte vad som är felet. Tänkte iaf prova med J's bärbara, ifall problemet är i min dator. Och vad händer? Precis, ingenting. Kan inte ens få igång internet. Tror jag hittade rätt till slut, men där var det stopp, lösen.

Tog min dator igen för att skriva ut seminarieuppgifterna. Och det visar sig att jag lyckats avinstallera drivrutinerna för skrivaren. Otroligt smart. Bara tur jag hittade skivan direkt, så det var snabbt löst.

Sen var åtminstone första frågan himla lätt "Vad menas med vårdnaden om barnet?". Men säkert många som kör där, allmänna uppfattningen (som är fel) är ju att vårdnad=den förälder som tar hand om barnet. Känns lite bra att slippa behöva läsa på om just det :)

Nu ska jag gå och se om jag kan hitta andra svar i någon bok, lag eller något...

Inga kommentarer: