fredag 13 mars 2009

Fredagkväll

Nu sitter T och myser framför tv'n. Om ett tag ska vi se kvällens sjungprogram: Så ska det låta och senare Singing bee. Eller vi och vi, återstår att se om T orkar hålla sig vaken så länge.

När vi kom hem satte vi igång med middagen, pizza. I brist på tid stred jag mot mig själv och köpte en burk pizzadeg. Jag hackade upp ingredienser och T åt upp dem, bra samarbete där! :P Men räckte och blev över även till pizzan ändå. Dock märktes det ju på hur hon åt sen, att T ätit rätt mycket innan, hon åt upp fyllningen på sin pizzabit. Efter det var hon mätt!
Men jag måste iaf säga att trots att jag i regel avskyr att ha någon ikring mig när jag lagar mat, var det faktiskt riktigt mysigt att göra pizza tillsammans! Det är väl undantaget som bekräftar regeln.. (Och så fick hon ju iofs blanda såsen till maten iförrgår... )

Inga kommentarer: