fredag 20 mars 2009

Pastasallad

Färdig på stan. Fick betala hela 39:- (eller var det 38:-?) för ansiktscremen, det kändes helt okej! Mascaran landade på 80:- tror jag, inte så farligt det heller. Och så vart jag av med ett par kuponger :)
Vidare blev det lite underkläder och jag är helnöjd! Jag äger för första gången en riktigt snygg bh :)
(Anledningen till att jag aldrig haft det innan är min krångliga storlek, som är nästintill obefintlig i butikerna, stora bröst, liten omkrets. Det har inte folk. Tydligen.)

Blev min goda pastasallad till lunch/middag idag igen. Tredje gången. Och jag tror bestämt att tzatzikin smakar mer vitlök för varje dag.
Såhär gör jag förresten, världens godaste pastasallad:
makaroner (helst fullkorn el. vit fiber) i någon rolig form
paprika (gul och röd)
röd lök
kidneybönor
soltorkade tomater
fetaost
gurka
äpple (helst Granny Smith)
majs
skinka/kassler/bacon/korv

Inga kommentarer: