lördag 29 januari 2011

Flitig!

Började skriva ett inlägg nyss, sen kom jag åt något så jag markerade och klippte bort hela texten. Surt!
Har iaf haft en kort, intensiv flit-dag med S i telefonen. Badrummet är färdigstädat och så plockat och röjt lite i övrigt. Måste ju få fint här hemma till i helgen då T fyller år :) Ska fortsätta mera imorgon med, kanske mer ikväll också om orken finns. Nu tror jag nästan att pappershögen här bredvid har högsta prioritet, det håller på att rasa, så fullt är det... :P Finns en hel del att slänga där och kanske en del att sortera in i pärmar. Räkningar och skit...

Har tagit fram en paj ur frysen också. Ska ta med den till pappa och bjuda på, så får de bjuda på kaffe till :)
Inte ätit middag än heller, men det får bli senare. Bra med sen middag då jag ska jobba inatt. Så man står sig hela natten. Lär vara fullt upp också, eftersom det är sista gången någonsin som Statt har öppet... Lär vara massor med folk ute! :) Har ju inte jobbat här i stan sen i oktober tror jag det är, så det blir kul också. Hoppas bara på att jag får stå i driven eller något, så det blir lite variation mot mitt vanliga jobb!

Hade fått ett meddelande från chefen också såg jag tidigare idag. Han ville ha semesterönskemål om någon månad. Måste ju prata med dem om det där. Vill ha det som förra sommaren, att jag jobbar i huvudsak häruppe under sommarmånaderna då det inte är någon skola. Blir ju bara drygt att hålla på att pendla till jobbet... Speciellt när det är sommar liksom! Varmt och drygt med buss, plus alla timmar man förlorar.. Så, jag hoppas att det går lösa så jag får ta mina timmar här i Skell istället! :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vill du bli dagens blogg?
Passa på att gå in och anmäl dig!

De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)

eller kanske Följa varann på bloglovin?
Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!
(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

Unknown sa...

svar: kul att du gillar den:)