torsdag 27 januari 2011

Hemavan tur & retur

Mådde dåligt till och från mest hela tiden. Igår var första dagen i backen, för min del. Så kul är det inte att åka ensam... Men stort plus för att hotellet låg mitt i backen :) Smidigt att bara ställa sig på brädan och åka ner! Och sen bara ta liften upp och åka ner till hotellet igen.

I tisdags åkte vi över till syrran på middag, i Norge. God mat, trevligt sällskap och god (+intressant) efterrätt :)
Fick då även mina nya tandborsttillbehör som jag beställt med henne, samt att jag fick låna hennes Avatar :) Extended edition på bluray. Hann bara se halva ungefär när vi började se kring jul.

Det positiva är väl att jag inte missar någon mer föreläsning nu iaf. På väg mot den första nu, 13-17. Lite smått dryg, lång dag....

1 kommentar:

Madde sa...

Åh va trevligt de låter :)