lördag 22 januari 2011

Influensa

Efter lite grubblande på alla diverse åkommor stod det klart att vi åkt på influensa. Snuva, hosta, feber, värk i benen, huvudvärk, yrsel och kräk. Jag är då bara glad att jag slapp kräkandet. Annars är jag ganska så less. Huvudet vill så mycket mer än vad kroppen orkar. Spelar ingen roll vad jag gör eller äter, så blir den helt tömd på energi ändå. Ett antal gånger per dag.
Hela veckan har jag gått i säng redan vid 21 och sen legat så länge det bara gått. Oftast till 12 :P Och ändå har jag många gånger måst ligga en stund även under dagen. Man blir så galet trött.

Nu har jag iaf tagit den lilla ork jag haft till lite nytta. Tvättat och vikt undan och bakat lite muffins. Vet inte när det blir så att vi kan åka iväg än, men nu är det mesta jag kan förbereda klart iaf tills när det nu blir.

Inga kommentarer: