måndag 31 januari 2011

Måndag

Idag var första (för mig) och sista lektionen. Lite tråkigt, för jag gillar det upplägget! Passar mig alldeles utmärkt. Lite som ett seminarium, men med skillnaden att läraren alltid ger det korrekta svaret efter att vi fått spåna våra idéer. Synd att jag missade de tidigare, men har iaf fått svaren till dem nu idag, så ska sätta mig nån dag och läsa på frågorna och klura lite på det.

Imorgon blir det att städa. Inte så mycket kvar att göra ändå faktiskt. Lite grejer jag måste bära ut till förrådet och kanske även ta in ett par stolar. Sen är det lite plock här och där.
När T kommer hem ska vi baka, brownies tror jag det blir då :) Igår blev det dumlekakor.
Sen har vi handlat det mesta till tårtor. Glass, så T får sin glasstårta som hon önskat, fruktcoctail, godis, lime och någon slags pyntgelé till den vanliga tårtan. Hittade en ny, ask, från Lillifee (tror jag det heter), med 4 olika "pyntgeléer" i glittriga färger :)

Inga kommentarer: