söndag 30 januari 2011

Söndagsshopping

Det blev inte så himla mycket vettigt gjort idag ändå. Jag har rensat pappersberget här på skrivbordet så det är borta nu :)
Sen vart jag så sugen på att shoppa, så jag kunde inte hålla mig! Hade inget speciellt jag behövde eller hade tänkt köpa, utan bara shoppa för shoppandets skull! Hade ju mitt presentkort på Åhléns, plus bonuschecken därifrån och ett par rabattkuponger. Så det vart riktigt billigt. Köpte 2 nagellack där, ett silverglittrigt och ett svart krackelerande :) Inte sett det förut, så prövade på T sen direkt jag kom hem, då hon mötte mig vid dörren. Sen även lite sockar och hårspännen till henne. Men de får bli presenter då hon fyller år på lördag. Slutade iaf på 88:- där, vilket jag då betalade med presentkortet, som man fick när de hade nyöppning efter renoveringen.
Sen vart det en topcoat på Kicks, verkade som den va slut på Åhléns.
Kikade lite kläder åt mig själv också, men hittade inget särskilt tilltalande, så det fick vara!

Anledningen till att jag inte prövade på mina egna naglar är att jag vill minnas att jag jobbar nån gång i början av veckan. Får ju inte ha nagellack på jobbet, så då är det bara onödigt att måla dem för att måsta ta bort det om någon dag.

Nu har jag pannkaka i ugnen till middag. Hoppas den blir ätbar åtminstone :P Brukar ju gå lite sisådär med mina ugnspannkakor... Fördelen är ju att det alltid går steka upp senare och då blir det bra oavsett hur dålig grunden var :)

Funderar på om vi ska ta och baka något till i helgen. Frågan är bara vad...

Inga kommentarer: