torsdag 14 juli 2011

Godnatt

Nu har jag röjt upp en sväng här hemma, man ska ju inte behöva städa på födelsedagen! Eller? :) Så nu är det gjort iaf, bara sovrummen kvar om jag skulle känna mig inspirerad att ordna upp något.

Har nog glömt att nämna min och Sofies fina shoppingrunda här. Var en sväng på stan i måndags, då hon kom in med bussen från Umeå. Så vi möttes upp, letade rätt på en midjeväska, eller snarare pengafodral eller vad man ska kalla det. Den är helt platt, så sitter fint under kläderna med om de inte är för tighta :) Tyckte jag kunde behöva en sådan till Liseberg. Då behöver jag inte va rädd att tappa/förlora något och kan ha mobil+kort+kontanter i den istället. Men dagens bästa köp var förstås min nya mobil! Skyller på Göteborg det också, att jag behövde en ny. Inte så kul om man är där nere och blir utan telefon för att den får för sig att lägga av helt. (Den har lagt av lite nu och då.) Så det blev en vit iPhone :) Och jag är galet nöjd! Har utrustat den med en copter-plastfilm och ett svart skal.

Hmm.. Skulle tro att Tindra får mer presenter än vad jag får imorgon. Har ju shoppat lite till henne med när hon varit hos sin pappa, så det har samlats på hög ;) 3 tunna långärmade tröjor, ett vitt hårband (av modellen hon hittat hos moster S och själv velat ha) och en necessär. (Sen en basketboll med men den fick hon då jag var ut dit en sväng.)

1 kommentar:

Åsa sa...

Tjohoooo o GRATTISSSSSS!
Ja städa på sin födelsedag ska man inte behöva göra helt klart. Vilken bra dag att fylla år på, en fredag, toppen! Var länge sen som jag bloggade o nu är det på tiden verkligen. Har ju lite mer tid nu så det är bara att tuta o köra.

En iphone är jag också sugen på men har inte bestämt mig. Är rätt nöjd med Android också så ja jag vet inte. Men innan jul blir det nog en ny mobil för mig med för den jag har nu är så seg emellanåt.

Hoppas din dag blir toppen! Tjohoooo!!!!