lördag 23 juli 2011

Trästock

Jobbade hela långa dagen idag. Och lång var den. Annars brukar sånna här hektiska dagar bara rusa förbi på jobbet. Men idag var det jag som rusade runt och gjorde allt möjligt, då går tiden väldigt långsamt i jämförelse har jag insett.

Efter jobbet blev det iaf hem och duscha, äta lite (matrutinerna blir helt störda när man jobbar, lunch kl. 15, en smoothie vid 18 och lite mackor vid 21) och sen ut på Trästock :) Mötte upp några kompisar där, så gick vi och såg Sparzanza. Aldrig hört talas om dem innan ens. Men de var bra :) Lite irriterande folk runtikring, men det är väl sånt man får ta... Tycker dock inte man ska stå och dansa i ett tält fullt med folk. Speciellt inte om man är så full så man knappt kan stå. Och speciellt inte när man är så gammal att man inte längre kan kallas medelålders... Jag skulle då skämmas ihjäl! Men men, musiken var det inget fel på iaf. Sen var det lite kul att sångaren inför "sista" låten svidade om till AIK-tröja :) (Tilläggas kanske bör att bandet är från Karlstad...)
Minglade runt lite och drog hemåt. Jag är galet trött. Måste bara ta mig till sängen nu... (Precis bakom.)

1 kommentar:

Unknown sa...

svar; ha de är en sån där bok man inte kan sluta läsa förän sista sidan:)