torsdag 21 juli 2011

Tankar som bubblar upp

Kvällen började med att jag blev riktigt förbannad på grannen som vädrar mattor från balkongen. Börjar vara gode less på det nu. Har sagt till själv och likaså föreningen. Men hon är en sån som tar kritiken och slänger tillbaka den, hittar något (som kanske inte ens finns) att klaga på själv. Har iaf fotat kvällens matta och även de från i söndags, då hon också vädrade. Så får kontakta föreningen igen då de öppnar efter sommaren.

Sen tog kvällen en trevlig vändning. Fick några fina meddelanden på fb. Skönt att veta att inte alla är fega idioter! :) Jag nämner inga namn, men vet åtminstone en som passar in på den sista beskrivningen. Jag har blivit sviken rejält ett antal gånger. Sånt sätter sig. Det är inte lätt att veta vem man kan lita på och vem som hugger en i ryggen. Speciellt inte om de kommer bakifrån (eller om de väntar i några år...). Men nu vet jag lite mer. Och det är jag glad för :)

Inga kommentarer: