torsdag 14 juli 2011

Snart 27

Nu har vi firat mig en dag tidigt. Gjorde sjukt goda tårtor! En är kvar till imorgon :) Så jag väntar att lillgumman ska komma med tårta på sängen imorgon bitti. Får väl se hur det går, kaffe vågade hon inte, så hon skulle överraska mig ;)

Fick en fin vit, "virkad" klänning av mamma, en egenmålad trasa av T, en tvåstänglad phalaenopsis (brudorkidé) av mormor och morfar + lite pengar, en diskhandduk och en läslampa. Den lampan såg bra mycket smidigare ut än den jag har nu... Har sänglampan hängandes från en lack-hylla och den är stor och tung (glas) så titt som tätt får man den i skallen! Den jag nu fick av moster gick böja så den står rakt upp och är lite mindre och förmodligen inte lika hård mot skallen ;) Får försöka fixa med byte där när pappa kommer hem, eftersom jag inte ens äger en borrmaskin :P

När vi kom hem hade vi även ett paket i brevlådan. Lite filmer jag klickat hem från cdon :) Bl.a. Mary Poppins som vi tänkte se imorgon kväll. Vet inte om jag sett den någon gång tidigare, tror bara jag lyssnade på min cd-saga, som jag älskade! Hade även fått ett kort i brevlådan från Tindras gammelfarmor med lite pengar i. Får se om vi kanske packar oss iväg med tårtan och bjuder henne imorgon, vet inte om det blir så mycket besök i övrigt.

Inga kommentarer: