lördag 22 december 2007

Jävla IDG

Just nu vill jag bara spy lite galla, eller mycket egentligen, men jag är för trött.
Men ett tips till alla: Passa er för att råka gå med på att få nyhetsbrev från IDG. Man blir ALDRIG av med dem. Nu är det ett 10-tal ggr som jag mailat dem om att ta bort mig från alla listor, med 10-tal menar jag alltså mer än 10. "Nu har jag fixat det..." och bla bla bla... Jävla SKITSNACK! Fan, man får ju ut mer sanning, vett och nytta av att prata med en höna!
Jag har försökt vara lite artig också, trots allt... även 9, 10, 11 och 14:e gången jag mailat. Men nu gick det inte längre. På nå vänster lyckades jag få stor, fet stil i mailet också, utan att ha ändrat i inställningarna. Så det passade ju ypperligt!

Okej, lite annat kan jag göra också. Jag kan berätta att jag och syrran nu har gjort 139 knäck och 26 mozartkulor :D Yummie! Ska göra fler kulor imorn har jag tänkt... vart så lite och det är ju såå gott!

Inga kommentarer: