måndag 17 december 2007

Skolblogg

Kom just på att detta även skulle vara en skolblogg. Så nu uppdaterar jag lite om det.
Vad kan man säga? Skit är ett bra ord, alltför oanvänt.
Vi väntade på läraren idag, obligatoriskt seminarium skulle vi ha. Ingen lärare kom. Och inte skulle han komma heller. På något vis blev det missat.
Förra veckan var det en dubbelbokad lärare som inte kunde komma. Gjorde inte mig något då jag var på Tindras luciatåg då, men fortfarande.
Och föreläsningarna från Umeå ska vi då inte tala om ens. Var mycket som brast i den funktionen. För att inte tala om hur fel det är att vi ska måsta se föreläsarna genom en dator.

Jag får väl vara glad att jag är en av de förmodligen få av oss i klassen som slipper ta studielån. Kan bara tänka mig hur jävligt det måste kännas, att ta en massa lån för något som inte fungerar.

Nu har de kontaktat ansvariga och även studentföreningen så man får hoppas att det blir en förbättring.

Ja visst är det för underbart att vi ska blogga om skolan? :)

Inga kommentarer: