lördag 15 december 2007

Äntligen helg

Nu är jag lite ledig. Imorgon dvs. Måndag-onsdag skola, onsdag-söndag jobb... wiie...
Tur jag kan sitta och slänga upp foten i högläge på skolan iaf. Får kanske förklara lite för lärarna innan dock... hehe

Har fortfarande inte fått mig för något ikväll. Funderade på utgång. Eller funderar. Funderar kanske kåren först. Inte vart där sen nollningen och jag har köpt kortet liksom, snart är terminen slut, så det börjar vara dags!
Är redan makead och klar, så något måste jag göra! Onödigt att slösa bort skönheten här hemma :P haha
Problemet är att jag vet inte vilka som är där. Tänker inte så långt innan, så nu vet jag helt enkelt inte. Och enda sättet att ta reda på't är väl att helt enkelt åka dit. Känner ju några som förmodligen är där varje helg mer eller mindre. Så någon ska man väl träffa.
Min fot är ett till problem. Men nu har jag iaf fått i mig lite ibuprofen.

Inga kommentarer: