fredag 14 december 2007

Min fot!!

Den gör ont. Inflammation förmodligen. Haltade fram sista timmarna på jobbet, fick jag höra. Gjorde det omedvetet.
In på stan sen o köpte tigerbalsam, som inte hjälpte ett skit. Kändes ingenting ju. Tillbaka till stan och köpte en gasbinda eller vad det heter. Nu känns det lite bättre, kan gå någotsånär normalt iaf.
Så ringer P och mår illa på jobbet. Ingen annan kan jobba, bara en som är för ung för att stänga själv. Så jag ska tillbaka snart och hålla henne sällskap. Lite ovärt egentligen, men ändå. Får ju betalt för det så det får väl gå.

Är något seg nu. Kände redan för ett par timmar sen att jag var lite slö och S i telefonen höll med. Hon om någon bör väl veta hur jag brukar låta! :P
Blir att lägga sig i sängen sen med ett 10-tal kuddar under foten...

Inga kommentarer: