torsdag 27 december 2007

Jävla fitta!

Ja, jag får väl be om ursäkt för språket de senaste bloggarna, men allvarligt... J spiller en drink och nån jävla brud blir arg. Syrran säger "Jaha, va ska du göra? Slå mig eller?" Gissa vad hon gör då?
Ja precis...
Jag och P går emellan och JAG får 1-2 smällar mitt i nyllet.
Så blir jag förstås förbannad, INGEN slår min lillasyster! INGEN! Och så hittar jag P och den där... ja, hon... Slår henne, med flathand mitt på hjässan.. Sen ser jag inte röken av tjejerna mer. Nån timme senare ringer syrran och är på väg till akuten. Blivit slagen i huvet me en flaska av f*ns kompis. Sen dyker polisen upp och vill prata med mig för att JAG blivit anmäld?!
Jaha, då har dom anmält både mig och syrran för att ha slagit DEM... Eh?
Vart tydligen automatisk anmälan från oss iaf när vi berättade vad som egentligen hände...

Och ja... Jag hoppas faktiskt att nån jävla subba läser detta... Kanske inte rätt ena, men nån annan kanske ändå? Finns nog många som kan tänka efter lite.
Sa det till polisen också att visst, det var ju provocerande, men vafan, när folk är fulla får man fan ta det med en nypa salt!

Inga kommentarer: