söndag 16 december 2007

Max...

Jag överväger starkt att dissa Max. Förra gången brast påsen halvvägs hem.. Rafsade upp en blöt burgare som jag fick med mig hem.
Nu var jag där ikväll, tog minimorötter till, lite nyttigt i allt, och så börjar de smaka skumt. Kollar bf, igår!
Aja, dom flesta gick att äta iaf. Men jag ringde dit ändå. Främst av omtanke, av alla andra stackare som tänkt ha minimorötter till menyn. Nu får de iaf ätbara sånna. Varsågoda :)
Och jag får nån värdecheck hem. Inte helt illa att ha gratis mat där.

...och så har jag en jävla fläskläpp nu också. Fråga mig inte hur den kom dit, och jag är nykter. Satt och snackade i rökrummet på S8 och kände bara hur det började spänna över läppen. Rätt ordentligt svullet nu. Helt oförklarligt. Har inte blivit nitad alls idag :P

Inga kommentarer: