lördag 16 augusti 2008

Alltså..

Man får lyfta på fötterna i Tindras rum. Hur hon får sig upp, ut ur sitt rum och in till mig mitt i natten övergår mitt förstånd. Jag skulle aldrig klara det. Skulle stupa efter 20 cm. Snacka om att ungen ska städa imorn!
På riktigt. För sen åker hon till morfar. Sover där med honom i husbilen ("Igen?!" blev den glada reaktionen på den upplysningen) och sedan skjutsas till mormor och vara där hela söndag. Och jag vill faktiskt inte ha hur stökigt som helst.
...Fastän det kanske kan se ut så på många fler ställen än hennes rum allt som oftast.
Jag är faktiskt riktigt pedant. Egentligen. Ibland är det bara bekvämligheten som tar lite större plats. Det och att jag har jobbat väldigt mycket.

Nu somnade skruttan iaf 22:30 ikväll, efter en lång dag i Umeå med typ halva släkten på pappans sida. Så jag förväntar mig en rejäl sovmorgon imorn, för oss båda.

Inga kommentarer: