tisdag 26 augusti 2008

Oj, vad bortskämd unge jag snart har skapat. Måste sluta upp med det.
Idag hade jag planerat att sätta henne att städa sitt rum på eftermiddagen, så skulle vi på Barnens Hus sen och köpa något. Men jag hann inte ens berätta planerna. Redan imorse, innan vi gick till dagis stängde hon in sig på sitt rum, och städade upp där på några minuter! Helt av sig själv :D
Efter dagis hittade hon en Winx grej man kan skjuta iväg, så hon flyger. Skitkul!

Och det är inte varje dag någon kommer fram till en i mataffären och stryker en över håret. Och ännu mer ovanligt att det händer två gånger! Fast jag kände dem ju då :)
Och mitt hår är inte som alla andras :P

Nu sitter lillgumman med en glass framför tv'n. Jag råkade visst lova henne efterrätt idag. Och slush räknas tydligen inte.

Inga kommentarer: