onsdag 27 augusti 2008

Krisigt?

Lite kanske, men det löser sig. Upptäckte igår när jag betalade hyran att det bara var några hundra kvar på kontot efter. Och månaden har inte ens börjat. Inte bra.
Har lämnat studieförsäkran iaf, så mer pengar kommer :)
Sen har jag ju en bil över fortfarande. Tror det blir skroten för den. Att besiktiga igen blir för dyrt.

Och på tal om bilen så gav jag mig nu. Har messat faderskapet. Förstår bara inte hur han inte kan förstå. Om inte annat så har det gått över en vecka nu sedan vi pratade och det borde han väl kunna upptäcka? Jaja. Messat nu iaf. Bara vänta och se, eller höra kanske. Vad han gjort tänker jag inte gå in på här. Men det slutade förmodligen med det vanliga, att han inte förstår vilka effekter handlingar har, vilka känslor som kan uppstå och därför inte säger det han borde. Det är egentligen inte alls så ofta, men jag stör mig på det eftersom jag tycker det är så glasklart.

Inga kommentarer: