lördag 2 augusti 2008

Nu börjar jag vara riktigt trött. Empativakar, kan man väl säga. Men snart ger jag mig.
Har gjort rabarbersaft, som vart förvånansvärt bra faktiskt! Men väldigt lite eftersom jag fick slänga hälften av rabarberna, som börjat ruttna... (Jag slängde allt ruttet alltså och gjorde saft av de som var fräscha! ;P Så det inte blir nå missförstånd..)
Sen fick jag för mig att avfrosta frysen. Eller rengöra var tanken, men den skötte sig ju inte helt själv utan var lite frostig. Och ska det göras, så ska det göras ordentligt! Och en timme senare är jag helt slut... och nääästan klar. Får se om jag orkar diska sista hyllan och lådan inatt...

Tankat lite film mellan varven också. Tänkte ge mig på Sex and the city ikväll, men det går nog inte. Får se om jag är piggare efter jag plockat ur diskmaskinen som just vart klar...

Näää.. Godnatt!

Inga kommentarer: