torsdag 7 augusti 2008

So far, inget kaffe. Ojoj. Laddade bryggaren nyss men insåg att jag ids rent inte stå där och hälla i mig fyra koppar. Den får stå till senare.
Nu ska jag handla lite, slut på sånna där skumma saker som toapapper och tvättmedel. Sånt som alltid, alltid glöms.

Bilderna låg i brevlådan igår, nu har jag kollat igenom alla som hastigast. Alla vart inte alls så bra som jag trodde, men det får gå. Får se bara om jag har tid och ork att pyssla med det där ikväll.
Ska iväg och tvätta bilen innan med... och middag i samma veva :) ...Jag får aaaldrig göra mina falafel som jag tänkt... Men. Jag klagar inte!

J hittade förresten en god överaskning igår. "Öppna & titta. Ät!" -stod det på min kyl. Snälla pappa hade slängt in lite (eh, ca 3 liter) jordgubbar och grädde där :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ohh, så du är mätt nu då? *L*

malle sa...

jo, det blev lite jordgubbar med fil till frukost, sen dela jag och J på resten med grädde till...
...gode mätt vart man då! :)