lördag 30 augusti 2008

Mys!

Ikväll gör vi just ingenting. Det blev noga förberett med ett besök till affären där vi köpte godis, chips, cheez balls, nötter, fanta och cola.
Tindra är nu inne på sin 3:e film för ikväll. Efter det ska hon isäng. Då är det min tur att se 3 filmer :) ..och trycka i mig ännu mer gott!

Sen är frågan om jag verkligen kan sova med disken kvar på spisen? Känner redan ångesten smyga sig på, men jag är nog ändå för trött och "sjuk" idag. Vart lite förkyld igår, idag är det lite värre med det. Men bättre med yrsel och illamående. Förmodligen mycket tack vare att pappa hämtade Tindra på dagis imorse, så jag fick vila ut mer :)

Kvällens planer:
  1. The girl in the park
  2. Once
  3. Definitely maybe
...och under tiden ska det ätas chips med dip, cheez balls, torrostade jordnötter, godis och pumpakärnor. Och drickas sisådär en liter cola.

Vi började förresten myset med att äta middag till Peter Pan I i vardagsrummet. Min och lillgummans godaste: Kyckling i mango- och currysås.

Inga kommentarer: