måndag 25 augusti 2008

Helgen...

Hade ju sån tur att jag vart ledig lördag, så det blev en lugn och fin dag. Massa mys :)
Efter att ha sovit bort halva dagen blev det en lång promenad i ca 3 timmar. Följt av god mat, film, massa godis, chips, cola och massa, massa mys bara.

Vad gäller funderingar kring mitt hår så är jag helt nöjd. Visst vill jag ha långt hår, men inte långt, risigt jävla hår. Så dethär känns bara bra. Vet inte om jag ska spara ut direkt, eller korta av det snart igen, det får vi se.
Varför? Ja, inte mår jag då dåligt som somliga tror! Det började med att J sa att han trodde jag skulle passa i det, jag slog bort det direkt. Frågade P, som också trodde det kunde passa. Och så slutligen, i onsdags I, som dessutom är frisör. Hon vart eld och lågor kan man väl säga. Jag litade på henne och följde impulsen. Bad henne och A fixa det direkt, innan jag skulle ångra mig. När de sedan satte varsin sax i mitt hår och gick lös som gamar på en död gnu, då blev jag liiite skraj ;)
När det sedan var färdigt vågade jag inte riktigt titta i spegeln heller, men efter några försiktiga tittar vart jag faktiskt riktigt nöjd! Så tack tjejer! :D

Inga kommentarer: