tisdag 9 december 2008

Dags att sova!

På riktigt alltså! Jag är seriöst helt galen nu.
Sjukt hungrig också, men inte sugen på något jag har hemma. Hittade till slut gröt som fick duga.
Och då kom det igen, mina galna tankar... :P
Drack en klunk jordgubbssaft.. Hmm.. saft.. Jag undrar, till ris á la Malta har man ju saftsås. Undrar om man kan ha jordgubbssaft till gröt?! :D
Ja, ni ser ju. Jag behöver sova.

Tidigare inventerade jag köksskåparna... Skulle ha haft nya formar så jag kan göra blodpudding någon gång.. Och så såg jag muffinsformarna, en i silikon och en i aluminium eller vad det nu är... Och så funderade jag: Undra om man skulle kunna göra blodpudding i dem? Portionspuddingar liksom...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har en relativt nu Sony Ericsson, så det borde väl gå då? :) k550i , inte jätteny, men tillräckligt ny för wap tror jag *haha* tack för hjälpen, ska kolla in halebops hemsida :)
kram