lördag 20 december 2008

"Men räkor då?"

Tindra ser på tv och jag håller på att somna...
Ska bara lägga henne och se Because I said so, sen blir det sängen för mig med.

Tindra önskade piroger igår, så jag gav mig på det idag... Men inte dög de. Gjorde med smördeg, som blir smulig, men det var tydligen fel. Inte lika goda som farmors och farfars :P Får väl prova pizzadeg nästa gång kanske. Nu fick hon äta köttfärs och macka istället.
Och angående mat, och rubriken, så kom det igår igen: "Men när ska du göra med räkor då?" Ja, imorgon blir det. Bortskämda unge, får välja mat varje dag... Ojoj.

Men. Jag fick iaf välja julklänning till henne! :D Hon gillade mitt förslag, så den köpte vi. Synd att det finns så lite att välja på. Rutor i olika färger, är ungefär det utbud som finns. Och KappAhl är dessutom så fula att de säljer samma klänningar som förra året! ("Nä det är inte samma, nya likadana bara" förklarade en kvinna där)... Jovisst. Visst. De tog väl inte slut på lager efter förra årets rea.

Inga kommentarer: