torsdag 18 december 2008

Hemma

Har varit iväg och hämtat bordet och lämnat en unge i utbyte.. :P Nä, inte riktigt, men hon ville stanna kvar och fick det. Så jag fick åka hem själv med hennes nya bord... Och inte får jag fixa iordning där i hennes rum heller! Det vill hon göra själv :) B0rdet vart iaf jättefint målat, vitt med lite svart längst ner på benen, rosa kant runt skivan och lite gröna blad här och där :) Om jag bara får ordning på kameran (får rent linsen) så kan jag slänga in en bild. Hurtsen rymdes inte under heller, så vi får göra plats på sidan någerst till den.

Ska väl försöka få ordning på resten av lägenheten ikväll. Det var tanken iaf. Återstår att se om det går längre än så. Har en del som ska hämtas ur förrådet med, bla Tindras tomtetavla, men det gör jag nog hellre i dagsljus.

Inga kommentarer: