måndag 1 december 2008

Plugg, plugg, plugg....

Idag tänkte jag att jag skulle vara duktig och påbörja skrivandet av skoluppgifterna litegrann. Börjar skriva och kikar tvärt igenom Studieguiden för att kolla så jag skriver som man "ska"... Upptäcker att uppgiften ska lämnas in idag!! Panik!
Aja, fortsatte skriva och nu anser jag mig klar ändå. Och lyckades otroligt nog få ihop 2 sidor, så jag är rätt nöjd. Än så länge. Nu har jag ju fått erfara att man kan vara helt nöjd och lik förbannat få underkänt på en uppgift. Så man ska inte ropa hej...

Apropå det så borde jag kanske ta itu med den sistnämnda uppgiften med. Måste skriva om allt. Jag har tagit tid på mig imorn iaf. Fram till 16 ska det pluggas. Först och främst vfu-rapporten.

Nu ska jag iväg. Till skolan och skriva ut och skicka iväg den där första uppgiften. Och hoppas på att det finns något kuvert där.. annars.. ja jag vet inte hur man trycker ner 5 papper i ett c6 kuvert (som jag har hemma) utan att det blir en enda tjock boll...
Sen, av ren princip tycker jag inte att vi ska behöva betala för att skicka iväg uppgifterna. Vi läser inte distans.

Inga kommentarer: