onsdag 17 december 2008

Fix.

Nu fick jag meddelande från Tindras farmor och farfar att hennes skrivbord är målat och klart! Passade ju alldeles ypperligt att jag satt ihop lådhurtsen som vi ska ha där under nu ikväll, efter en del strul. Råkade vända botten fel väg och sen gick det verkligen inte att få lös den heller, men tillslut så... Nu fattas bara lådspärrarna som Tindra vill hjälpa till med själv. Så imorn ska vi hämta bordet och så ska hon få fylla lådorna :) Finns även en stor låda i bordet, så hon kommer rymma mycket rit- och pysselgrejer där.

Ska försöka röja undan det värsta här nu innan det är dags att sova. Halva lägenheten ser ut som ett bombnedslag ungefär, eller 10 är väl mer rättvisande. Disk, tvätt och lite annat.
Och jag är trött som ett as. Och ska upp före 7 imorn. 7 ska T va på dagis. 8 ska jag börja jobba, städa, sen vanligt jobb då.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det vet jag väl att man inte får magsjuka av något man äter, men om man precis har varit sjuk och spytt/haft diarré så ska man vara försiktig med vad man stoppar i sig, för att inte reta magen. T.ex. starka kryddor, stekt mat osv.

kramar

Anonym sa...

Du har så fin blogg!
Jag har lagt upp veckans "Sång i bloggen" idag. Kika gärna in och säg vad du tycker :D
Jag sjunger på svenska för första gången i bloggen nu!
Hoppas att du har haft en fin dag hittils!
Kram :*

Anonym sa...

Tack så jättemycket! Blir jätteglad av såna kommentarer! Ha det bäst! Stor kram!

Anonym sa...

Tack så jättemycket! Blir jätteglad av såna kommentarer! Ha det bäst! Stor kram!