fredag 26 december 2008

My precious... :P

Ännu mer julmat idag, julbord hos pappa :) ...och jag har fortfarande kvar lite av varje i kylen också!

Innan maten hann jag iväg och köpa min nya mobil! Eller ja.. började på söder, men där var den slut. Fanns bara den blå... Vidare in till stan, leta parkering i typ en kvart innan jag fick mig in där. Och först trodde karln att jag skulle ha en tv "Är den 40 tum?" Ehh, näää.. det är en mobil!
Sen vägra han ta emot mina presentkort, tills jag visade på att han visst skulle göra det. Men då kunde han inte och ville lägga av mobilen (som var den sista) till mig... Men jag ville ju ha den idag! Så slutade med att han drog allt på Visa-kortet och så får jag komma in på måndag för att lösa in presentkorten.
...Och jag har min nya fina mobil!! :D Jag är kär.

...Tack J!

Inga kommentarer: