fredag 19 december 2008

Joho

Idag bloggar jag minsann!
Mamma sa något klokt, att jag ska vänta med lakritskolan till imorn. "Ta och sov nu" och helt plötsligt vart jag faktiskt trött. Så idag lyssnar jag på mamma :)
Ska bara stöka undan lite.
Och printa in i huvudet att jag måste hämta julgransfoten imorn, för den glömde jag ju att ta med från förrådet ikväll.

Jag är förresten klar med alla gamla kurser nu. Hoppas jag. Skrev klart den sista restuppgiften idag. Låter som jag hade en hel drös... vilket jag ju hade. Fyra stycken. Fast den ena vet jag inte vad den räknas som "Du är godkänd, men jag vill att du skriver det här..." Men. Nu är det över :)
Har en uppgift i nuvarande kurs samt en tenta att fokusera på nu. Men först ska jag vara ledig några dagar!

Imorgon ska vi nog ta en sväng på stan. Köpa mammas sista julklapp och något att ha på sig kanske. Eller kika efter det åtminstone och se hur långt pengarna räcker innan jag får lön.

Inga kommentarer: