lördag 13 december 2008

Stressa, stressa!

Ojojoj... Jag tror jag dör. Nästan. Så trött är jag.
Men nu kan jag iaf konstatera att jag (eller vi, Alice och jag) är klar med alla julklappar! :D
Återstår bara att köpa en blomma eller något till mormor, vilket jag inte vill göra i förväg, med tanke på att jag vill ge henne en levande blomma.
Tindra ska också köpa ett par till, till Sanna (hennes lilla moster) och sin pappa, som i princip är omöjlig att köpa till... Så det ser jag (inte) fram emot :P

Tanken var att jag nu skulle befinna mig hos J och skriva på de sista restuppgifterna, så jag får det gjort. Men jag draaaar ut på det här. Har slagit in julklappar och stökat på lite. Och omorganiserat julklapparna så de är i rätt kasse... eller på sängen.

Men nu ska jag ta och fixa klart det sista och dra mig iväg!

Inga kommentarer: