torsdag 15 januari 2009

Dagens goda gärning

Jag kände mig riktigt snäll idag då jag meddelade om en påkörning/smitning.
Karln körde mot vägkanten och backade alltså ca 50 meter rakt bak, ända in i bilen bakom.. :P

Tindra ville ge sig på att bygga 250-bitarspusslet som hon fick från Kina häromdagen. Gissa vem som fick bygga det? Byggde dock bara kanterna. Det får ligga kvar på hennes skrivbord så får vi se om vi ids göra mer imorgon kanske. Nu övergick hon till att spela på sin gitarr, efter att jag stämt den bra :) Försökte väldigt pedagogiskt att lära henne ta "ackord", eller ja, trycka ner en sträng med ett finger då till att börja med.

Pappa bjöd på middag idag :) Så jag slapp göra våfflor, som var allt jag kunde komma på för dagen. Nice :) Imorgon blir det lyx-middag: nudlar och räkor i mango/currysås! Yummie! Och Tindras favorit dessutom :)

Inga kommentarer: