måndag 26 januari 2009

Utmanad

Av Johanna


Regler:

1. Länka till den som taggat dig
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3. Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

Sanningar:

1. Jag saknar vår gamla hund, som var tvungen flytta.
2. Jag har diagnosen Bipolärt syndrom, manodepressivitet.
3. Jag vill ha minst 3 barn till.
-Är riktigt så det "kliar i äggstockarna" till och från ;P
4. Jag har fortfarande inte klart för mig vad jag ska bli när jag blir stor.
5. Jag är riktigt pedant, även om det inte alltid är så synligt :P
6. Jag har en förmåga att lägga saker åt sidan. Mycket påbörjat, lite avslutat.
7. Jag har fruktansvärt dålig självdisciplin. Det faktum att Tindra är på dagis när jag ska plugga underlättar otroligt mycket.

Jag utmanar

Fade
Becka
Malin
mamyleine

och... det var dom det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tyckte också det var lite svårt att hitta på! :) Jodå det är bra!
kram

Anonym sa...

KUL ska fixa in dom :D