onsdag 28 januari 2009

Utmanad

Av Fade

Svara på dessa sex frågor:

Favoritstad: Göteborg
Favoritdrink: Vet inget namn, och det finns säkert flera, men med hallon och inget sötsliskigt!
Det galnaste du gjort: Hmm... Svårt att toppa Fade där :P Får återkomma, kan inte komma på något nu.
Inom 10 år: Hinner T nästan gå ut grundskolan. Och jag har förhoppningsvis utbildning, arbete (som kräver utbildningen dvs) och fler barn ;)
Favoritplagg: Jeans
Sjukaste drömmen: Minns dem inte så länge. Den enda jag minns nu var någon slags tävling, i matlagning. Och slutade med att mitt (bottenlaget) hånades av det ledande laget genom att bli bjudna på mat ur deras stooora (gigantiska) gryta :P

Tilläg:
Just ja, utmana ska jag ju också.
Jag utmanar Johanna och alla som känner sig manade :)

Inga kommentarer: