söndag 11 januari 2009

Sovdags

Nu går jag helt emot mina principer och lägger mig med ett stökigt kök. Eller stökigt är det förvisso inte, men en hel del disk framme. Orkade inte ens plocka i maskinen :P
Men jag antar att det är bra, att gå emot sådana måsten.

Sen tror jag bestämt att jag fått rent linsen på kameran! Pappa föreslog T-röd, så jag provade det ikväll och det ser faktiskt bra ut :D Ska försöka ta lite kort imorgon så vi ser riktigt hur det funkar.

Jag kunde inte alls placera Hanna i Körslaget. Såg det tillsammans med Tindran nu ikväll och hon meddelar direkt: "Men det är ju hon som är med i Singing Bee!" Ungen kan sina sjungprogram :)
...och när det var dags för sista låten, som jag lovat att hon skulle få vara uppe till, säger hon själv att hon vill sova. (Efter att hon hällt i sig det sista av drickan.)

Inga kommentarer: