lördag 10 januari 2009

Lista..

Okej, jag orkar inte tänka.. Vet inte vad jag ska skriva, så jag stal en lista från Malin :)

FAVORIT
Färg:
-
Mat: kyckling med mango och currysås
Låt: -
Ämne: -
Plagg: jeans och huvjacka
Skor: skate
Ställe: krickis
Tidning: någon korsords-
Film: natural born killers
Bok: John Marsdens krigsserie

SENASTE

Person som sovit i din säng: jag :P
Person som du pratade med: Tindra
Person som du gick på bio med: syrran och pappa
Person som du gick på stan med: syrran eller Tindra
Person som du skällde på: J...
Låt du hörde: den sista i Körslaget -Nanne
Gången du åt mat: igår
Krama: T
Pussa: T
Känslan: illamående
Resa: Göteborg i somras
Glädje: -
Dröm: -
Person du träffade: T så klart.. och J
Pratade i telefon med: T's farmor
Personen du fick sms av: J
Gången du åt 7-eleven korv: aldrig
Gången du var utomhus: tidigare ikväll
Hela din familj åt middag tillsammans: igår, då syrran fyllde år.
Saken du köpte: Godis, dricka och mjölk.
VÄNNER
Har du en bästa vän:
Tja, använder inte det uttrycket men..
Vem säger du allting till: Berta, J, syrran
Vem känner dej allra bäst? : ovanstående, T's pappa och mamma
Vem finns alltid där: familjen, Berta, J



...Lite annorlunda lista må jag säga. Lite skumma saker :p

1 kommentar:

Anonym sa...

Du hade alltid så jäkla god mat med dig på jobbet och nu blev jag råsugen på kyckling med mango och currysås - låter smarrigt värre:)

Kram