onsdag 14 januari 2009

God morgon

Ja, jag har inte riktigt vaknat ännu.
Alarmet ringde 7:30. Drog mig en liiiten stund innan jag fick mig upp. För att fem minuter senare inse att det faktiskt är onsdag idag, inte torsdag som jag trodde. Så jag kunde ju fortsätta sova! Vilket jag såklart gjorde :) Länge och väl. Det behövdes nog tror jag.

Nu har jag också insett att jag än en gång missar lektionen, i ett och samma ämne. Men tur att jag läser den på flex, så jag får ingen frånvaro :) Möjligheten fanns att närvara i ungefär 20 minuter idag. Men den tiden är över nu. Har lite annat som måste hinnas innan jobbet!

Och när jag kommer till jobbet så ska jag dricka minst 3 koppar kaffe. Kanske, kanske kan jag vakna till liv då :)
(Jag orkar inte brygga kaffe hemma när jag ändå ska på jobbet där en maskin kan sköta allt åt mig ;))

Förresten har jag tentan imorn. Jippie... Jag har läst, 10 sidor ungefär. Av? Tja, några hundra lär det väl vara åtminstone.. All kurslitteratur utom en bok. Way to go... Men. Jag ska gå dit ändå och se om jag kanske kan Något åtminstone.

Inga kommentarer: