tisdag 6 januari 2009

Planering..

Nu börjar min barnlediga vecka. Tiden går fort. Känns som hon bara kommer hit, så ska hon till pappa igen... Men tack och lov fungerar det lika åt andra hållet :) Knappt borta något där innan hon ska hem till mig igen.. :p Lustigt. Men nu jobbar jag rätt mycket också, så det dödar en del tid.
Ska dock sno henne en sväng till lillasyster som fyller 8 år på fredag :) Måste bara inhandla present först.. massa smågrejs med High School Musical och Hannah Montana. Hennes favoriter.

Borde städa undan julen nu också. Granen är naken, skulle bara behöva grenas av innan avhämtning... Sen har jag tagit lite annat här och där bara. Ingen riktig satsning.

Något jag bara måste göra imorgon är att skicka iväg min ansökan om studieuppehåll. Är ju bara ett par veckor bort. Jag är värdelös på att skicka saker med post.

Inga kommentarer: