tisdag 27 januari 2009

Om en vecka och 2 dagar...

...så fyller min bäbis FEM år!
Helt sjukt. Vart tar tiden vägen?
Idag såg hon sitt första paket (Pippi-huset), inslaget förstås. Något belåten min man fick se då hon fick höra att paketet var till henne ;)
Imorgon måste jag köpa lite mer papper, har en Princess-prylficka som väntar på att bli inslagen. Sen måste jag bestämt kamma igenom staden efter kjolen hon vill ha. Hittade inte i Umeå. Tvivlar på att den finns kvar här, men något dylikt kanske? Jag får spana mer efter helgen då hon är hos pappan.

Måste inhandla mindre trevliga grejer också, men det håller jag för mig själv :P

Och så presenter till syrrans pappa som fyllde igår. Tindra ska få hjälpa att göra godis till honom också. Julgodis i januari.... så kan det gå :)

Inga kommentarer: