fredag 20 maj 2011

Akuten del 2.

Väntar nu bara på att bli hemskickad. Fick medicin för en stund sedan.
"Vi gör ju inga utredningar här, så kontakta HC" sa hon... Men ja, utredning eller ej så verkar de ju onekligen ha hittat hur min onda mage botas! :) För de där medicinerna gjorde susen! Låg innan och hade lite mindre ont, men ändå så det kändes... Sen jag fick medicinerna har jag suttit... Och inte känt ett dugg sen 5-10 min efter jag fick dem. Skönt! Ska be om namnet på dem så jag kan säga det till läkaren på HC med. Får väl försöka ta mig dit imorgon. Bara hoppas de har tid.. För nu är det fan på tiden att jag utreds ordentligt! (Och jag som inte ens svär.)

Har knåpat ihop ett mail till läraren angående imorgon. Skulle vara på skolan kl. 10:15. Men det är ju inte rimligt någonstans. Vet ju fortfarande inte när jag är hemma... Och när jag då lyckas somna när jag nu vart uppe halva natten redan. Att då dessutom köra 1,5h enkel väg till uni. Nä, det går bara inte. Bara hoppas att jag slipper någon rest på det.

Inga kommentarer: