torsdag 5 maj 2011

Godnatt

Åh, jag hoppas att jag klarar av att åka buss imorgon... Hade världens ångest över det idag, innan jag kom fram till att magen pallar inte jobb i vilket fall som.

Fick iaf trevligt sällskap över middagen idag. Och sen fick jag en del gjort här inne, vilket verkligen behövs. Ska göra färdigt imorgon hade jag tänkt. Röja upp från golvet framförallt. Men sen kanske även fixa till skrivbordet. Fick veta hur jag ska göra det när vi var i Mo. Syrrans sambo är ju målare, så fick lite bra tips på hur jag får det snyggt! Just nu är det målat i en matt färg, med penselränder och suger smuts... och även en bit av en orange post-it som gnagt sig fast in i färgen...

Slutligen har jag planterat mina nyköpta penséer här ute :) Inte det lättaste att få dem ur "formen", men till slut så.

Inga kommentarer: