fredag 27 maj 2011

Äntligen helg?

Har blivit mycket jobb på sista tiden. Och däremellan ska jag hinna fixa allt med tentaplugg. Satt uppe en kväll och skrev ut allt möjligt inför tentan. Blev säkert runt en 150 sidor. Tur man har köpt en ny toner som sitter i skrivaren! Den som följer med tar slut direkt det vankas tenta.. :P Gjorde slut på 2 skrivare inför förra eller därförra tentan...

Nyss hemkommen från jobbet nu, så T har fått vara på dagis för första gången nu på länge. Men hon hade tur och hade gamla bästisen där :) Så hon har nog bara haft det bra! Eftersom jag visste att det skulle bli jobb och dagis ikväll så fick vi ta fredagsmyset igår. Såg Fyra bröllop och åt chips och drack julmust(!). Sen lite mys i sängen innan det var sovdags.

Tog på mig att jobba imorgon med. Uppenbarligen lite ont om vikarier, eftersom jag nu under lite drygt 2 veckor kommer att ha jobbat 101 timmar :) Men inte mig emot. Allt extra är bra nu när skolan tar slut och det dessutom pga det vart mindre jobb på Max också. Imorgon får T dock åka till mormorn, precis som vi hade tänkt från början. Tur hon har en snäll morfar som skjutsar dit då jag måste upp tidigt och jobba.

Egentligen borde jag nog ta mig isäng nu, av just den anledningen... Men man vill ju göra något hemma efter man jobbat och inte sova direkt! Ska gå igenom lite grejer och se om det är något mer jag ska få med mig, så jag kan åka till mamma direkt efter jobbet imorgon kväll. Sen blir det nog lite chips och Desperate housewives kanske :)

1 kommentar:

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

Såg också fyra bröllop i veckan :-p . Klassiker ;)