tisdag 31 maj 2011

Fri.

Nu tar jag paus från tentapluggandet ett tag. Helt slut i huvudet!
Av någon outgrundlig anledning känner jag samma panik som alltid även nu. Trots att jag är mer förberedd än någonsin tidigare. Har tex läst alla böcker (ja inte brottsbalkskommentarerna då) från pärm till pärm. Men det löser sig nog...

Ska iaf åka och handla lite nu, kanske lika bra att göra färdigt tentashoppingen. Sen borde jag ta mig ner på stan med, idag eller imorgon. Men ju förr desto bättre, behöver lagboksflikar. Klarar mig gör jag säkert utan, men tentan lär gå bra mycket smidigare om jag har flikarna :)

Sen får vi se om foten går till sig. Den var bättre igår. Så får jag ont idag igen får det bli att svänga förbi jobbet och hämta skorna jag har där. De är tydligen bra för vad jag nu har dragit på mig i foten :)

Inga kommentarer: